• Binotel
    • 0 800 33 00 33
    • dropdown icon
      • Онлайн магазин
      • Акції
      • Про компанію
      • Корисні статті
      • Партнерська програма
      • Контакти
      • Увійти в MyBusiness
      ua ru
      • Казахстан +7 747 533 44 44
      • Україна 0 800 33 00 33
    • Віртуальна   * АТС Віртуальна   
      АТС
    • Тел. *номери Тел.
      номери
    • Smart * CRM Smart
      CRM
    • Bookon * Crm Bookon
      Crm
    • Online * Chat Online
      Chat
    • Call * Tracking Call
      Tracking
    • GetCall * Online GetCall
      Online
    • Feedback Feedback
    • Online * Kasa Online
      Kasa
    • +2

      Більше
      рішень

      • Wire App
      • Pocket Line
    • dropdown icon
      • Онлайн магазин
      • Акції
      • Про компанію
      • Корисні статті
      • Партнерська програма
      • Контакти
      • Увійти в MyBusiness
      ua ru
    • Binotel
    • ua ru
    • Відгуки про Binotel
    • Корисні статті

    Sales Audit: таємна перевірка відділу продажів

    Чого ми тільки не наслухалися: і бурчання, і мовчання, і відверте хамство. Але про все по черзі. Binotel запропонував власникам бізнесу перевірити відділи продажів в їх інтернет-магазинах.

    Як переспрямовувати виклики, навіть якщо працівники не в офісі

    Клієнт завжди потрапляє на свого особистого менеджера, який знає, куди надіслати товар, і пам'ятає історію замовлень.

    Як організувати дистанційний відділ продажів

    Рік тому компанії вірили, що дистанційна робота - малоефективна та підходить лише для IT-сфери. Віддалена робота чітко асоціювалася з програмістами, які подорожують світом та працюють на березі океану.

    CRM + телефонія — ідеальний варіант контролю над продажами

    Під час віддаленої роботи, на виїзді чи в полі. Що далі менеджери від офісу, то складніше їх контролювати. Чи завжди вони приймають виклики від клієнтів? Чи передзвонюють на номери, з яких пропущено виклики? А можливо менеджери грубіянять чи зливають продажі?

    Як віртуальна АТС підвищить ефективність працівників

    Розказуємо про те, як полегшити життя співробітникам, додати в їх роботу швидкості та продуктивності. А там, де ефективні менеджери, там і клієнти задоволені: купують більше, лояльність вище, посмішка не зходить з обличчя.

    Як збільшити продажі за допомогою ВАТС Binotel

    Можна все робити старими методами: перекидуватися мобільними між працівниками, не вести статистики, а ворожити на кавовій гущі й надсилати СМС поштовими голубами. А можна нормально: мати детальну аналітику, заощаджувати на зв'язку, записувати всі розмови з клієнтам, контролювали працівників.

    Що дає модуль Кол-центр?

    Модуль Binotel Call Center значно спрощує роботу кол-центрам і компаніям із великою кількістю менеджерів і вхідних викликів. 

    12 фейлів у бізнесі, що заважають заробляти більше

    Якщо телефон зайнятий або недоступний, клієнт може легко перемкнутися на бренд конкурента.

    9 неочевидних способів використовувати телефонію для росту продажів

    Ця стаття - гайд для тих, хто хоче продавати краще та більше. Вона містить три блоки порад від експертів бізнес-телефонії компанії Binotel.

    Кол-трекінг для чайників

    Кол-трекінг - герой сучасної міфології. Навкруги нього ходять легенди та ведуться дискусії.

    • ‹
    • 1
    • 2
    • ›
    banner
    binolink

    Будь ласка, введіть коректний код/посилання і повторіть спробу

    05:00

    2010 - 2025

    Рішення

    • Віртуальна АТС
    • Smart CRM
    • Bookon CRM
    • Online Chat
    • Call Tracking
    • GetCall Online
    • Wire App

    Компанія

    • Про компанію
    • Відгуки
    • Корисні статті
    • Акції
    • Оплата і доставка
    • Публічна оферта
    • Контакти
    facebook icon instagram icon