Під час віддаленої роботи, на виїзді чи в полі. Що далі менеджери від офісу, то складніше їх контролювати. Чи завжди вони приймають виклики від клієнтів? Чи передзвонюють на номери, з яких пропущено виклики? А можливо менеджери грубіянять чи зливають продажі?
Якщо віддалені менеджери працюють з особистих мобільних телефонів – страждає безпека. Після звільнення база клієнтів може піти разом із менеджером. І це вже не кажучи про те, що керівник може ніколи не дізнатися про відкати й приховані домовленості.
Та все може бути не так. Усі розмови можуть записуватися, усі виклики й етапи угоди фіксуватися, а всі контакти - зберігатися в одній базі. Робота менеджерів – як на долоні, клієнти – посміхаються, а продажі ростуть. Усе, що для цього потрібно – подружити телефонію та CRM-систему. Ми розповімо детальніше про те, які переваги цього.
Усі клієнти в одній базі
Усі контакти зафіксовані, а дані про клієнтів завжди під рукою. Незалежно від того, як далеко перебувають менеджери один від одного – у них завжди буде доступ до бази контактів у CRM і в особистому кабінеті Binotel. Під час вхідного виклику на екрані з’явиться спливаюче вікно з інформацією про клієнта, а якщо контакт новий – система запропонує створити нову картку.
Безпека даних також під контролем Навіть якщо хтось із менеджерів вирішить звільнитися, база клієнтів залишиться з вами, оскільки зберігається не в його блокноті, а в CRM.
Повна історія спілкування з клієнтом
Усі невирішені питання, обговорені терміни, деталі замовлення – усе це зберігається в картці кожного клієнта. Тут також доступна вся історія викликів – від найпершого звернення в компанію. Будь-яку розмову можна прослухати, щоб згадати, про що менеджер розмовляв із клієнтом і чи обробив він заперечення. Більше не доведеться по 15 разів перепитувати, куди надіслати замовлення чи уточняти ім’я клієнта. Усе надійно зберігається в його картці.
Це особливо важливо, коли менеджери сидять не в одному офісі й не можуть уточнити в колеги, що це за клієнт і замовлення. Усе необхідну інформацію можна легко знайти в картці клієнта.
Виклики від клієнта відразу спрямовуються на відповідального менеджера
Клієнту не потрібно щоразу пояснювати кожному менеджеру, що він хоче. Виклик від клієнта відразу спрямовується на закріпленого за ним менеджера, який знає всі деталі замовлення й не маринує клієнта зайвими запитаннями й очікуванням на лінії.
Усі нові клієнти автоматично потрапляють у CRM
Якщо в компанію телефонує новий невідомий номер – система створює для нього контакт автоматично. Жоден клієнт не губиться, навіть якщо менеджер забув записати його номер чи внести його в систему.
Реальная картина щодо роботи віддалених менеджерів
Забув перетелефонувати клієнту, не вніс ліда в CRM, нагрубіянив партнеру – керівник знатиме все, навіть якщо менеджер перебуває на іншому кінці світу. В особистому кабінеті Binotel доступна детальна статистика щодо кожного працівника: скільки часу провів у розмовах, скільки здійснив дзвінків і скільки пропустив. А в CRM можна переглянути, як просуваються продажі.
Як підключити?
У Binotel є готова інтеграція із понад 70+ CRM-системами.
Вона безкоштовна, починаючи з тарифу Pro. Підключення займає 15 хвилин. Повний перелік інтеграцій підкажуть наші менеджери за телефоном 0800 33 00 33. А якщо вашої CRM немає в списку – ми підготуємо для вас інтеграцію.