Адже ми впевнені у своєму продукті.
20
тис
компаній довірили
Binotel свій зв'язок
з клієнтами
200
тис
співробітників компаній
спілкуються з клієнтами
через Binotel
4.8
з 5
середня оцінка
наших клієнтів про
якість роботи Binotel
на
30
%
більше контактів
з клієнтами отримує
компанія з Binotel
Що таке
Віртуальна АТС
Віртуальна АТС - це сервіс, що об'єднує всі номери компанії в єдину мережу, зберігає всю історію й записи розмов
із клієнтами. Крім того, вона автоматизує роботу й підвищує ефективність співробітників і якість обслуговування клієнтів.
Навіщо потрібна Віртуальна АТС
Щоб упорядкувати й контролювати спілкування співробітників
із клієнтами
Щоб автоматизувати спілкування з клієнтами й роботу в CRM-системі
Щоб бачити обсяг і якість розмов кожного співробітника та усієї компанії
Щоб постійно забезпечувати високий рівень
обслуговування клієнтів
До АТС Binotel можна підключити ваші поточні стаціонарні та мобільні номери, а також нові телефонні номери Binotel та інших операторів
функцій Binotel за версією
наших клієнтів
Особистий кабінет як система контролю зв'язку
з клієнтами та керування ним
Ви матимете особистий кабінет, у якому зберігаються дані про всі дзвінки: їх загальна кількість, тривалість, записи розмов, список пропущених викликів, докладна аналітика тощо.
Запис дзвінків
Ви матимете записи всіх дзвінків. Це означає, що ви зможете прослухати будь-яку розмову менеджера з клієнтом. Наявність цієї функції мотивує співробітників працювати ефективніше. Стає значно швидше та простіше вирішувати спірні питання й навчати нових співробітників.
Контроль втрачених дзвінків
В особистому кабінеті Binotel ви матимете спеціальну вкладку, куди потраплятимуть усі пропущені виклики. Доки клієнту не перетелефонували чи він сам не зателефонував повторно, його дзвінок не зникає з цієї вкладки. Лише за допомогою цієї вкладки ви зможете обробляти більше дзвінків і отримувати до 30% додаткових продажів.
Багатоканальність
Багатоканальність - це можливість приймати кілька дзвінків одночасно на один телефонний номер. У разі підключення багатоканальності клієнти завжди зможуть додзвонитися у вашу компанію й ніколи не почують у слухавці сигнал "зайнято". Завдяки цьому ви отримаєте більше звернень.
Переадресація дзвінків на групу співробітників
Значно краще переадресовувати дзвінки від клієнтів на групу співробітників, а не лише на один апарат. Таким чином приймати дзвінки стане простіше, а час на відповідь клієнту зменшиться. Пропущених викликів стане менше. А головне - співробітники припинять передавати один одному мобільні телефони, тож ви забудете про хаос з телефонами.
+1 функція бонус:
об'єднання телефонії з вашою CRM (інтеграція)
Усі розмови менеджерів із клієнтами автоматично передаватимуться в СRM-систему. Крім того, будуть доступні такі функції: автоматичне відкривання картки клієнта під час дзвінка, автоматичне створення нової картки, історія активності клієнта.
Дізнайтеся більше в експерта Binotel
Нам довіряють
свій зв'язок із клієнтами
Віртуальна АТС
для організації зв'язку з клієнтами
350
грн міс
650
грн міс
1750
грн міс
Lite
Особистий кабінет для керування телефонією
Запобігання втрачених викликів і контроль над ними
Історія дзвінків і аудіозапис усіх розмов
Об’єднання стаціонарних і мобільних номерів в одну мережу
Збереження та підключення наявних номерів до АТС
Організація багатоканальності
Персональні голосові привітання
Pro та Enterprise
Усі функції тарифу Lite
Аналітика ефективності співробітників і відділів
Об’єднання телефонії Binotel із вашою CRM
Плагін Binotel для Chrome - телефонія у вебпереглядачі
База клієнтів. Швидкий пошук за номером і набір
Дзвінок та SMS із картки клієнта
Сервіс Pocket Line - повноцінна телефонія на мобільному телефоні
Готова статистика щодо роботи співробітників
Тенденції активності клієнтів
Показники продуктивності співробітників і відділів
Кнопка замовлення дзвінка на вашому сайті - GetCall
Модуль обробки великої кількості дзвінків Call Center
Сервіс для відстеження дзвінків із реклами Call Tracking
Інтерактивне голосове меню (IVR)
Адже ми впевнені у своєму продукті.
Візуалізація тенденцій на основі активності клієнтів і роботи співробітників
Розумні функції, що допомагають продавати швидше, більше та краще
CRM
Миттєва інтеграція телефонії Binotel у вашу CRM-систему
Контроль усіх розмов через ваші стаціонарні і мобільні телефонні номери
Розумний підхід до продажів
і клієнтського сервісу
1
Підключення
до Віртуальної АТС
1
Money back, якщо
ви передумали
0
Підключення,
зміна тарифів, налаштувань
7
Техпідтримка
й консультації