420

грн міс

800

грн міс

1 250

грн міс

2 600

грн міс

Функція в пакеті

Що це вам дає

Об'єднання стаціонарних і мобільних номерів компанії в єдину телефонну мережу

Lite

Pro

Pro+

Enterprise

Кожний співробітник телефонує зі всіх мобільних і стаціонарних номерів компанії за допомогою телефонного апарата на своєму робочому місці. Усі номери компанії стають багатоканальними. Упорядкована робота співробітників.

Підтримка багатоканальності: кілька одночасних розмов по одному
номеру телефону

Lite

Pro

Pro+

Enterprise

До вас завжди можна додзвонитися. Ви не втрачаєте клієнтів. По одному номеру телефону може розмовляти кілька співробітників одночасно.

Аудіозапис
усіх розмов

Lite

Pro

Pro+

Enterprise

Усі домовленості менеджерів із клієнтами зафіксовані. Співробітники працюють ефективніше. Значно швидше та простіше вирішувати спірні питання й навчати нових співробітників.


Система запобігання втрачених викликів

Lite

Pro

Pro+

Enterprise

Ви не втрачаєте клієнтів. Усі вхідні звернення автоматично фіксуються та контролюються. У вас немає забутих і втрачених викликів навіть у позаробочий час та на вихідних.

Голосова інформація 24/7

Lite

Pro

Pro+

Enterprise

А чи знаєте ви, що робочим є лише 30% часу? Решта - це неробочий час і вихідні дні. Голосові привітання допоможуть інформувати й утримувати клієнтів, коли ви не працюєте.

Персональні телефонні лінії співробітників, зв'язані з номерами компанії

Lite

Pro

Pro+

Enterprise

Співробітники приймають і здійснюють дзвінки, використовуючи свої внутрішні лінії. Саме на основі внутрішніх ліній і груп формується більшість функцій віртуальної АТС: від аудіозапису розмов до розумних сценаріїв розподілу дзвінків у робочий і неробочий час.
.

Дізнайтеся більше у експерта Binotel

Він не буде нав'язливим, відповість на ваші запитання
й точно заощадить ваш час.

«Загальна картина», статистика й дані щодо всіх розмов

Lite

Pro

Pro+

Enterprise

Ви знаєте, як працюють ваші співробітники й бачите загальну картину роботи всієї компанії. Готова статистика щодо всіх дзвінків, кожного відділу або співробітника формується в зручні звіти.


Набір номера й переведення дзвінка одним кліком

Lite

Pro

Pro+

Enterprise

Усі номери телефонів в особистому кабінеті My.binotel, у вашій CRM, а також на сайтах у вебпереглядачі стають активні. Наприклад, якщо у вас

5 менеджерів, які здійснюють по 200 дзвінків на день - економія часу на наборі номерів становитиме понад 4 години!

Тенденції в активності клієнтів і роботі співробітників

Pro

Pro+

Enterprise

Готові показники щодо динаміки зростання (або спаду) у роботі компанії порівняно з попереднім тижнем. Обсяг дзвінків, продуктивність співробітників, дані про вихідні дзвінки.

Інтеграція телефонії Binotel у вашу CRM-систему

Pro

Pro+

Enterprise

Інформація про клієнта під час дзвінка;
Швидке створення картки клієнта під час вхідних викликів;
Прив'язка "клієнт-співробітник";
Набір номера одним кліком із картки клієнта в СRM;
Історія дзвінків клієнта в CRM-системі (AmoCRM, Bitrix24, Terrasoft bpm'online, 1C, OneBox, Pipedrive, Мой Склад, SalesForce).

У нас є готові рішення для інтеграції з понад 70 найбільшими CRM-системами. Також віртуальну АТС Binotel можна інтегрувати з будь-якою системою web-CRM.

Міні-CRM Binotel

Pro

Enterprise

Базові функції CRM доступні в особистому кабінеті My.binotel: дзвінок одним кліком; відкриття картки клієнта під час вхідного дзвінка; зручне заповнення даних про клієнта під час дзвінка; збереження всієї історії дзвінків у картці клієнта.


Персональне
надсилання SMS

Pro

Pro+

Enterprise

Швидкий і зручний спосіб надсилати SMS-повідомлення клієнту. Співробітники можуть надсилати SMS клієнтам безпосередньо з особистого кабінету My.binotel. Усього за допомогою двох кліків можна надіслати повідомлення з шаблонним або унікальним текстом.

Дізнайтеся більше в експерта Binotel

Він не буде нав'язливим, відповість на ваші запитання
й точно заощадить ваш час.

Безкоштовний зв'язок між співробітниками

Lite

Pro

Pro+

Enterprise

Віртуальна АТС Binotel™ працює через Інтернет, тому внутрішній зв'язок для всіх співробітників безкоштовний незалежно від їх місцезнаходження.

Здешевлення вихідного зв'язку до 70%

Pro

Pro+

Enterprise

Система аналізує напрямок вашого дзвінка й автоматично підбирає той телефонний номер (міський, мобільний, міста іншої країни), з якого найвигідніше здійснювати дзвінок.

Плагін Binotel для Chrome - телефонія у вебпереглядачі

Pro

Pro+

Enterprise

Робота з дзвінками ефективніша: швидкий доступ до нещодавніх і втрачених викликів, зручне переведення дзвінка на внутрішній номер співробітника, перегляд активності клієнтів.

GetCall - активний віджет замовлення дзвінка на вашому сайті

Pro

Pro+

Enterprise

До 50% більше звернень від клієнтів із вашого сайту. Ви не втрачаєте замовлення дзвінків. Система автоматично контролює весь процес.
Без збоїв. 24/7.

Binotel Call Tracking -
сервіс для підвищення ефективності реклами

Pro

Pro+

Enterprise

Binotel Call Tracking допоможе визначити, які рекламні кампанії приносять найбільше дзвінків, і перерозподілити бюджет, виділивши його
на найефективніші.

Модуль
Binotel Call Center

Pro

Pro+

Enterprise

Більше можливостей під час обробки дзвінків: розумні правила розподілу вхідних викликів, статуси оператора, звіти й аналітика щодо всіх дзвінків, функція "Супервайзер" тощо.

Інтерактивне голосове меню (IVR)

Pro

Pro+

Enterprise

Завдяки компетентному налаштуванню меню IVR співробітникам не потрібно приймати безліч однотипних вхідних дзвінків і постійно переводити абонентів на різних співробітників.

Розумний підхід до продажів
і клієнтського сервісу

1

година

Підключення
до Віртуальної АТС

1

міс

Money back, якщо
ви передумали

0

грн

Підключення,
зміна тарифів, налаштувань

7

дн/тижд

Техпідтримка
й консультації