350

грн міс

Базові функції ВАТС

650

грн міс

Розширені функції ВАТС

Розширені функції ВАТС для понад 50 співробітників

1 750

грн міс

Функція в пакеті

Що це вам дає

Об'єднання стаціонарних і мобільних номерів компанії в єдину телефонну мережу

Lite

Pro

Enterprise

Кожний співробітник телефонує зі всіх мобільних і стаціонарних номерів компанії за допомогою телефонного апарата на своєму робочому місці. Усі номери компанії стають багатоканальними. Упорядкована робота співробітників.

Підтримка багатоканальності: кілька одночасних розмов по одному
номеру телефону

Lite

Pro

Enterprise

До вас завжди можна додзвонитися. Ви не втрачаєте клієнтів. По одному номеру телефону може розмовляти кілька співробітників одночасно.

Аудіозапис
усіх розмов

Lite

Pro

Enterprise

Усі домовленості менеджерів із клієнтами зафіксовані. Співробітники працюють ефективніше. Значно швидше та простіше вирішувати спірні питання й навчати нових співробітників.


Система запобігання втрачених викликів

Lite

Pro

Enterprise

Ви не втрачаєте клієнтів. Усі вхідні звернення автоматично фіксуються та контролюються. У вас немає забутих і втрачених викликів навіть у позаробочий час та на вихідних.

Голосова інформація 24/7

Lite

Pro

Enterprise

А чи знаєте ви, що робочим є лише 30% часу? Решта - це неробочий час і вихідні дні. Голосові привітання допоможуть інформувати й утримувати клієнтів, коли ви не працюєте.

Персональні телефонні лінії співробітників, зв'язані з номерами компанії

Lite

Pro

Enterprise

Співробітники приймають і здійснюють дзвінки, використовуючи свої внутрішні лінії. Саме на основі внутрішніх ліній і груп формується більшість функцій віртуальної АТС: від аудіозапису розмов до розумних сценаріїв розподілу дзвінків у робочий і неробочий час.
.

Дізнайтеся більше у експерта Binotel

Він не буде нав'язливим, відповість на ваші запитання
й точно заощадить ваш час.

«Загальна картина», статистика й дані щодо всіх розмов

Lite

Pro

Enterprise

Ви знаєте, як працюють ваші співробітники й бачите загальну картину роботи всієї компанії. Готова статистика щодо всіх дзвінків, кожного відділу або співробітника формується в зручні звіти.


Набір номера й переведення дзвінка одним кліком

Lite

Pro

Enterprise

Усі номери телефонів в особистому кабінеті My.binotel, у вашій CRM, а також на сайтах у вебпереглядачі стають активні. Наприклад, якщо у вас

5 менеджерів, які здійснюють по 200 дзвінків на день - економія часу на наборі номерів становитиме понад 4 години!

Тенденції в активності клієнтів і роботі співробітників

Pro

Enterprise

Готові показники щодо динаміки зростання (або спаду) у роботі компанії порівняно з попереднім тижнем. Обсяг дзвінків, продуктивність співробітників, дані про вихідні дзвінки.

Інтеграція телефонії Binotel у вашу CRM-систему

Pro

Enterprise

Інформація про клієнта під час дзвінка;
Швидке створення картки клієнта під час вхідних викликів;
Прив'язка "клієнт-співробітник";
Набір номера одним кліком із картки клієнта в СRM;
Історія дзвінків клієнта в CRM-системі (AmoCRM, Bitrix24, Terrasoft bpm'online, 1C, OneBox, Pipedrive, Мой Склад, SalesForce).

У нас є готові рішення для інтеграції з понад 70 найбільшими CRM-системами. Також віртуальну АТС Binotel можна інтегрувати з будь-якою системою web-CRM.

Міні-CRM Binotel

Pro

Enterprise

Базові функції CRM доступні в особистому кабінеті My.binotel: дзвінок одним кліком; відкриття картки клієнта під час вхідного дзвінка; зручне заповнення даних про клієнта під час дзвінка; збереження всієї історії дзвінків у картці клієнта.


Персональне
надсилання SMS

Pro

Enterprise

Швидкий і зручний спосіб надсилати SMS-повідомлення клієнту. Співробітники можуть надсилати SMS клієнтам безпосередньо з особистого кабінету My.binotel. Усього за допомогою двох кліків можна надіслати повідомлення з шаблонним або унікальним текстом.

Дізнайтеся більше в експерта Binotel

Він не буде нав'язливим, відповість на ваші запитання
й точно заощадить ваш час.

Безкоштовний зв'язок між співробітниками

Lite

Pro

Enterprise

Віртуальна АТС Binotel™ працює через Інтернет, тому внутрішній зв'язок для всіх співробітників безкоштовний незалежно від їх місцезнаходження.

Здешевлення вихідного зв'язку до 70%

Pro

Enterprise

Система аналізує напрямок вашого дзвінка й автоматично підбирає той телефонний номер (міський, мобільний, міста іншої країни), з якого найвигідніше здійснювати дзвінок.

Плагін Binotel для Chrome - телефонія у вебпереглядачі

Pro

Enterprise

Робота з дзвінками ефективніша: швидкий доступ до нещодавніх і втрачених викликів, зручне переведення дзвінка на внутрішній номер співробітника, перегляд активності клієнтів.

GetCall - активний віджет замовлення дзвінка на вашому сайті

Pro

Enterprise

До 50% більше звернень від клієнтів із вашого сайту. Ви не втрачаєте замовлення дзвінків. Система автоматично контролює весь процес.
Без збоїв. 24/7.

Binotel Call Tracking -
сервіс для підвищення ефективності реклами

Pro

Enterprise

Binotel Call Tracking допоможе визначити, які рекламні кампанії приносять найбільше дзвінків, і перерозподілити бюджет, виділивши його
на найефективніші.

Модуль
Binotel Call Center

Pro

Enterprise

Більше можливостей під час обробки дзвінків: розумні правила розподілу вхідних викликів, статуси оператора, звіти й аналітика щодо всіх дзвінків, функція "Супервайзер" тощо.

Інтерактивне голосове меню (IVR)

Pro

Enterprise

Завдяки компетентному налаштуванню меню IVR співробітникам не потрібно приймати безліч однотипних вхідних дзвінків і постійно переводити абонентів на різних співробітників.

Розумний підхід до продажів
і клієнтського сервісу

1

година

Підключення
до Віртуальної АТС

1

міс

Money back, якщо
ви передумали

0

грн

Підключення,
зміна тарифів, налаштувань

7

дн/тижд

Техпідтримка
й консультації