420
грн міс
800
грн міс
1 250
грн міс
2 600
грн міс
Функція в пакеті
Що це вам дає
Об'єднання стаціонарних і мобільних номерів компанії в єдину телефонну мережу
Lite
Pro
Pro+
Enterprise
Кожний співробітник телефонує зі всіх мобільних і стаціонарних номерів компанії за допомогою телефонного апарата на своєму робочому місці. Усі номери компанії стають багатоканальними. Упорядкована робота співробітників.
Підтримка багатоканальності: кілька одночасних розмов по одному
номеру телефону
Lite
Pro
Pro+
Enterprise
До вас завжди можна додзвонитися. Ви не втрачаєте клієнтів. По одному номеру телефону може розмовляти кілька співробітників одночасно.
Аудіозапис
усіх розмов
Lite
Pro
Pro+
Enterprise
Усі домовленості менеджерів із клієнтами зафіксовані. Співробітники працюють ефективніше. Значно швидше та простіше вирішувати спірні питання й навчати нових співробітників.
Система запобігання втрачених викликів
Lite
Pro
Pro+
Enterprise
Ви не втрачаєте клієнтів. Усі вхідні звернення автоматично фіксуються та контролюються. У вас немає забутих і втрачених викликів навіть у позаробочий час та на вихідних.
Голосова інформація 24/7
Lite
Pro
Pro+
Enterprise
А чи знаєте ви, що робочим є лише 30% часу? Решта - це неробочий час і вихідні дні. Голосові привітання допоможуть інформувати й утримувати клієнтів, коли ви не працюєте.
Персональні телефонні лінії співробітників, зв'язані з номерами компанії
Lite
Pro
Pro+
Enterprise
Співробітники приймають і здійснюють дзвінки, використовуючи свої внутрішні лінії. Саме на основі внутрішніх ліній і груп формується більшість функцій віртуальної АТС: від аудіозапису розмов до розумних сценаріїв розподілу дзвінків у робочий і неробочий час.
.
Дізнайтеся більше у експерта Binotel
Він не буде нав'язливим, відповість на ваші запитання
й точно заощадить ваш час.
«Загальна картина», статистика й дані щодо всіх розмов
Lite
Pro
Pro+
Enterprise
Ви знаєте, як працюють ваші співробітники й бачите загальну картину роботи всієї компанії. Готова статистика щодо всіх дзвінків, кожного відділу або співробітника формується в зручні звіти.
Набір номера й переведення дзвінка одним кліком
Lite
Pro
Pro+
Enterprise
Усі номери телефонів в особистому кабінеті My.binotel, у вашій CRM, а також на сайтах у вебпереглядачі стають активні. Наприклад, якщо у вас
Тенденції в активності клієнтів і роботі співробітників
Pro
Pro+
Enterprise
Готові показники щодо динаміки зростання (або спаду) у роботі компанії порівняно з попереднім тижнем. Обсяг дзвінків, продуктивність співробітників, дані про вихідні дзвінки.
Інтеграція телефонії Binotel у вашу CRM-систему
Pro
Pro+
Enterprise
Інформація про клієнта під час дзвінка;
Швидке створення картки клієнта під час вхідних викликів;
Прив'язка "клієнт-співробітник";
Набір номера одним кліком із картки клієнта в СRM;
Історія дзвінків клієнта в CRM-системі (AmoCRM, Bitrix24, Terrasoft bpm'online, 1C, OneBox, Pipedrive, Мой Склад, SalesForce).
Міні-CRM Binotel
Pro
Enterprise
Базові функції CRM доступні в особистому кабінеті My.binotel: дзвінок одним кліком; відкриття картки клієнта під час вхідного дзвінка; зручне заповнення даних про клієнта під час дзвінка; збереження всієї історії дзвінків у картці клієнта.
Персональне
надсилання SMS
Pro
Pro+
Enterprise
Швидкий і зручний спосіб надсилати SMS-повідомлення клієнту. Співробітники можуть надсилати SMS клієнтам безпосередньо з особистого кабінету My.binotel. Усього за допомогою двох кліків можна надіслати повідомлення з шаблонним або унікальним текстом.
Дізнайтеся більше в експерта Binotel
Він не буде нав'язливим, відповість на ваші запитання
й точно заощадить ваш час.
Безкоштовний зв'язок між співробітниками
Lite
Pro
Pro+
Enterprise
Віртуальна АТС Binotel™ працює через Інтернет, тому внутрішній зв'язок для всіх співробітників безкоштовний незалежно від їх місцезнаходження.
Здешевлення вихідного зв'язку до 70%
Pro
Pro+
Enterprise
Система аналізує напрямок вашого дзвінка й автоматично підбирає той телефонний номер (міський, мобільний, міста іншої країни), з якого найвигідніше здійснювати дзвінок.
Плагін Binotel для Chrome - телефонія у вебпереглядачі
Pro
Pro+
Enterprise
GetCall - активний віджет замовлення дзвінка на вашому сайті
Pro
Pro+
Enterprise
Binotel Call Tracking -
сервіс для підвищення ефективності реклами
Pro
Pro+
Enterprise
Binotel Call Tracking допоможе визначити, які рекламні кампанії приносять найбільше дзвінків, і перерозподілити бюджет, виділивши його
на найефективніші.
Модуль
Binotel Call Center
Pro
Pro+
Enterprise
Більше можливостей під час обробки дзвінків: розумні правила розподілу вхідних викликів, статуси оператора, звіти й аналітика щодо всіх дзвінків, функція "Супервайзер" тощо.
Інтерактивне голосове меню (IVR)
Pro
Pro+
Enterprise
Завдяки компетентному налаштуванню меню IVR співробітникам не потрібно приймати безліч однотипних вхідних дзвінків і постійно переводити абонентів на різних співробітників.
1
Підключення
до Віртуальної АТС
1
Money back, якщо
ви передумали
0
Підключення,
зміна тарифів, налаштувань
7
Техпідтримка
й консультації