Розумне керування процесами та спілкуванням із клієнтами

Автоматизований процес створення клієнтів під час дзвінка
Якщо клієнт телефонує в компанію вперше, на екрані вебпереглядача з'являється вікно з пропозицією створити новий контакт у CRM. У новій картці клієнта поля "Номер телефону" і "Відповідальний співробітник" заповнюються автоматично. Менеджеру потрібно лише додати ім'я нового клієнта та зберегти контакт.
Автоматичне відкривання картки клієнта під час виклику
Під час вхідних дзвінків на екрані вебпереглядача з'являється вікно з іменем клієнта, що телефонує, і посиланням на його картку в CRM-системі. Ви можете одним кліком перейти в CRM-систему, додати коментар до цього виклику або створити завдання.
Набір номера одним кліком із картки клієнта
Вихідні дзвінки можна здійснювати просто з CRM-системи. Для цього перейдіть на картку вибраного клієнта й натисніть
"Зателефонувати".
Уся історія спілкування
з клієнтом
Binotel CRM уже інтегрована з телефонією Binotel, віджетом замовлення дзвінка із сайту GetCall і віджетом для спілкування з клієнтами на сайті Binotel Online Chat. Історія всіх звернень клієнта зберігається в його картці.
Планування та контроль робочого часу
Розділ "Завдання" - це відправна точка в роботі співробітників.
На вкладках "На сьогодні", "На завтра", "Нещодавні", "За датою" зручно відображаються відповідні завдання та їх статус.
Швидке створення завдань і коментарів для клієнта під час дзвінка

Під час вхідного виклику автоматично відкривається картка клієнта. Одним кліком співробітник може створити завдання, яке стосується цього клієнта, а також додати коментар до розмови.
Співробітник може створювати завдання як із прив'язкою до певного клієнта, так і без неї. Завдання, прив'язані до клієнта, відображаються в його особистій картці.
Контроль невиконаних завдань
Усі такі завдання фіксуються на відповідній вкладці для швидкого доступу й нагадування про себе.

Тарифи

на Binotel SmartCrm

Beta-версія

0 грн

Робота із задачами
Робота з клієнтами
Повністю без обмежень

Повна версія

(скоро)

100 грн

міс /1 співробітник

1 місяць безкоштовно

Робота із задачами
Робота з клієнтами
Робота з угодами
Статистика й аналітика

6.5

тис

компаній використовують 
інтеграцію Binotel + CRM
у своїй роботі

32

тис. співробітників

різних компаній уже працюють краще й ефективніше

4

години на міс.

економить співробітник завдяки функциії "набір номера одним кліком"

1

хв

займає підключення
Binotel SmartCRM