

0
грн
безкоштовна інтеграція Binotel із вашою CRM
15
хв
займає інтеграція Binotel + CRM. Віддалено
4
години на місяць
економить співробітник із функцією “набір номера одним кліком"
6.5
тис
компаній використовує
інтеграцію
Binotel+CRM
Як
працює
Інформація про клієнта
під час дзвінка
Під час вхідного виклику на екрані монітора з'являється спливаюче вікно з іменем абонента й посиланням на картку контакта або ліда в Zoho CRM. Одним кліком можна перейти в CRM і переглянути всю історію спілкування з клієнтом, додати коментарі або завдання.

Швидке створення картки контакта під час вхідного дзвінка
Якщо клієнт телефонує вперше, система запропонує створити новий контакт у ZohoCRM. Поля "Номер телефону" та "Відповідальний співробітник" заповнюються автоматично. Надалі виклики від цього клієнта надходитимуть закріпленому співробітнику.

Трансляція імені клієнта з CRM в особистий кабінет Binotel
В особистому кабінеті Binotel до номера телефону клієнта автоматично підтягується його ім'я з ZohoCRM. Це полегшує роботу з дзвінками: ви завжди бачите, хто вам телефонував.

Швидкий перехід на картку контакта в ZohoCRM
Натисніть ім'я клієнта в особистому кабінеті My.binotel, щоб перейти до його картки контакта в ZohoCRM.

Прив'язка "клієнт-співробітник”

Дзвінок одним кліком із картки контакта
Ви можете здійснювати вихідні виклики безпосередньо з ZohoCRM. Для цього достатньо зайти на картку вибраного контакта й вибрати "Зателефонувати через Binotel".

Історія дзвінків і запис розмов на картці клієнта
На картці клієнта зберігається повна історія спілкування з ним. Прослуховуйте будь-яку розмову просто в CRM.


Як підключити
Binotel до Zoho CRM за 15 хвилин

Установіть плагін Binotel для вебпереглядача

Зверніться у відділ технічної підтримки Binotel
Про ZohoCRM
Лінійка хмарних додатків ZOHO являє собою набір незалежних модулів, кожен з яких відповідає за певний функціонал автоматизації бізнесу. Така гнучка структура дозволяє використовувати тільки ті інструменти, які необхідні вашому бізнесу в даний момент.
Переваги
Повна інформація про клієнта.
Облік контактів, угод, замовлень покупця і постачальника, рахунків, звернень клієнтів, продуктів і багато іншого.
API для вимог, які виходять за рамки існуючого функціоналу.
0
грн
безкоштовна інтеграція Binotel із вашою CRM
15
хв
займає інтеграція Binotel + CRM. Віддалено
4
годин на місяць
6.5
тис
компаній використовують
інтеграцію
Binotel+CRM