Телефонія – особиста справа кожної компанії. Можна все робити старими методами: перекидуватися мобільними між працівниками, не вести статистики, а ворожити на кавовій гущі й надсилати СМС поштовими голубами. А можна нормально: мати детальну аналітику, заощаджувати на зв'язку, записувати всі розмови з клієнтам, контролювали працівників.

Якщо ваш варіант – інший, ми радо розповімо, як вичавити максимум із сучасної телефонії.

Головна суперсила віртуальної АТС - у її наборі сервісів, які допомагають зробити роботу відділу продажів ефективнішою. Використовуючи їх окремо чи в комплексі, компанія може продавати більше та краще.

Використовуйте багатоканальні мобільні та міські номери. 

Менеджери зможуть здійснювати та приймати кілька одночасних викликів за допомогою одного номера. Клієнти не чутимуть короткі гудки, не кидатимуть роздратовано слухавку й не підуть до конкурентів.

Установіть голосові привітання в неробочий час. 

Залишайтеся на зв’язку 24/7. Коли менеджери відпочивають вдома, переглядаючи серіали, віртуальна АТС ловить клієнтів. Приємний голос розповість про альтернативні способи зв'язку та про те, коли у вас почнеться робочий час.

Обробляйте вкладку “Втрачені”. 

Ця вкладка – скринька зі скарбами: сюди потрапляють усі ті, хто не почув "алло" в слухавці, оскільки клієнти телефонували в неробочий час чи коли всі менеджери обідали, розмовляли з клієнтами чи навіть колупалися в носі.  Якщо оперативно опрацьовувати цю вкладку, ви не втрачатимете клієнтів. Easy.

Прослуховуйте першу й останню розмову менеджера з клієнтом. 

Чи не грубіянив менеджер під час першого дзвінка, чи дотримано скриптів, як менеджер пропонував, що та чому – ви завжди все знатимете. А слухаючи останні розмови, ви точно знатимете, чому клієнт відмовився, і зробите висновок про те, що потрібно змінити.


Установіть на сайт активну кнопку замовлення виклику “Перетелефонувати Вам через 30 сек?”. 

І таким чином збільшуйте продажі до 30%. Клієнт вносить свій номер у спеціальну форму, і система автоматично з'єднує його з менеджерами. Жодного людського фактору, а відтак – жодних "якось потім перетелефоную". Хапайте клієнтів свіженькими.

Використовуйте функцію “додзвін на групу” працівників.

Щоб виховувати здорову конкуренцію та стимулювати менеджерів продавати більше. Клієнт набирає номер – телефони дзвонять у всіх, але той, хто перший взяв слухавку – того й клієнт.

Установіть переадресацію на запасний номер.

Якщо хочете продавати і в неробочий час. Немає змісту ночувати в офісі, якщо ви боїтеся пропустити важливий виклик від клієнта. Можна миттю налаштувати переадресацію викликів на мобільний і приймати виклики, лежачи у ванній чи на дивані.

Мінідовідка: що таке ВАТС?

Віртуальна АТС чи IP-телефонія – це телефонія через Інтернет, з нею можна не лише приймати та здійснювати виклики, а й якісно працювати: переспрямовувати виклики між працівниками, зберігати записи розмов, вести статистику тощо.

ВАТС = набір розумних інструментів, які дозволяють компаніям продавати більше, краще контролювати працівників і якісніше обслуговувати клієнтів.

Головний конкурент віртуальної АТС – фізична АТС, але й вона програє принаймні за трьома параметрами: 

  • для віртуальної АТС не потрібно купувати дороге обладнання й шукати йому місце в офісі. Усе розташовано в провайдера; 

  • не потрібно витрачати гроші й нерви на налаштування, додаткові налаштування й переналаштування цього обладнання. Усе це безкоштовно та швидко робить постачальник послуги;

  • ВАТС не прив’язана до географічного розташування й дає великий запас гнучкості: можна легко додавати й видаляти працівників, підключати та відключати номери, змінювати внутрішні лінії тощо без виклику майстра й додаткових витрат.

Віртуальна АТС Binotel створена для того, щоб компанії продавали більше та краще. Підключення займає 15 хвилин, при цьому ВАТС не потребує складного налаштування, вартість її використання окуповується протягом перших місяців після підключення. А набір розумних інструментів зробить усе, щоб менеджери працювали краще, ви заробляли більше, а клієнти посміхалися.

Телефонуйте на номер 044 333 44 44, отримайте консультацію від експерта з бізнес-телефонії та почніть продавати більше вже сьогодні.