Клієнт завжди потрапляє на свого особистого менеджера, який знає, куди надіслати товар, і пам'ятає історію замовлень. 

Усі менеджери відділу продажів приймають дзвінки по черзі. Навіть якщо ніхто не відповідає, клієнт не загубиться. 

Розумні сценарії розподілу викликів – порятунок для відділу продажів, де багато дзвінків, хаосу та проблем зі швидкістю відповіді. Неважливо, де працюють менеджери: удома, на виїзді чи в офісі. Якщо в них є телефонія від Binotel – кордони припиняють існувати. 

Отож, які сценарії розподілу дзвінків ви можете використовувати?

Клієнт відразу потрапляє на свого менеджера

Без участі секретаря й довгих перемикань між відділами. Клієнт телефонує, щоб щось придбати або уточнити, і відразу потрапляє на свого менеджера, який знає все, про що вони минулого разу розмовляли. 

Клієнт стає лояльнішим, оскільки його пам'ятають за іменем і не перепитують одне й теж. Також скорочується час відповіді – виклик відразу переспрямовується на потрібного менеджера, без перемикань.

Телефон по черзі дзвонить у всіх менеджерів

Спершу виклик спрямовується на першого менеджера, а якщо він не відповідає – на наступного, потім на іншого і так далі. Так відбувається, доки хтось із працівників не відповість. 

Головна перевага такого переспрямування – виклик не завершиться, якщо перший менеджер не відповість. Приємний голос попросить клієнта зачекати, а система телефонуватиме всім менеджерам по черзі. А якщо потрібно – то й по другому колу. Імовірність втрати клієнта значно знижується.

Телефон дзвонить відразу в групи менеджерів

Навіть якщо вони не перебувають в одному кабінеті, а розкидані по місту чи країні. У разі вхідного виклику телефон дзвонить у всіх. Хто перший відповість - той отримує клієнта. Це ідеальний варіант для відділів продажу зі здоровою конкуренцією. 

Для менеджерів такий розподіл – профілактика невиконання плану продажів, а для клієнта – гарантія швидкої відповіді. А для компанії це можливість пришвидшити підняття слухавки й не втрачати клієнтів.

Розподіл через голосове меню IVR

"Для зв'язку з техпідтримкою натисніть 1, з бухгалтерією – 2, з відділом маркетингу – решітку". Голосове меню – спосіб розвантажити секретаря, якому не доведеться перепитувати одне й теж і спрямовувати виклики на відділи. Клієнт сам вибирає, куди йому потрібно. 

Однак наполегливо радимо – не ставте IVR на номери відділу продажів. Це знижує конверсію: клієнти більш охоче купують у людей, ніж у роботів. Краще використовуйте голосове меню під час роботи з наявними клієнтами, які телефонують з однаковими чи схожими запитами. Банки, страхові компанії, сервісні організації - найчастіші користувачі.

Переадресація виклику на запасний номер

Якщо всі менеджери зайняті й не можуть прийняти виклик - мобільний задзвонить у керівника. А якщо виклики від клієнтів потрапляють на керівника надто часто – це знак: час найняти нових менеджерів або змінити навантаження наявних.

А ще переадресація корисна, якщо не хочеться втрачати клієнтів у неробочий час. Черговий менеджер зможе прийняти виклик і о 20:00 і о 21:00, не втративши замовлення.  Отож, головна перевага переадресації – профілактика втрати клієнта в неробочий час або коли всі менеджери зайняті. 

Відповідати швидко, не втрачати клієнтів, приборкати хаос серед викликів – головні завдання розумного розподілу викликів. Усі описані сценарії доступні в стандартних тарифах Binotel, та якщо ви хочете прокачати свій відділ продажів ще більше, використовуйте модуль CallCenter – з ним у вас з'являться такі сценарії:

  • Розподіл на оператора з найменшою кількістю вхідних. Якщо Іра прийняла 5 вхідних, а Діма – 8, то наступний дзвінок буде спрямовано Ірі.  

  • Спрямування на оператора, лінія якого вільна довше, ніж інші. Виклик спершу надходить на того, хто вже давно не розмовляв із клієнтами.

  • Розподіл за пріоритетом/рівнем компетентності операторів. Виклики спершу йдуть на професіоналів, а далі на новачків.

Докладніше про сценарії CallCenter можна почитати тут або поставити будь-яке запитання за телефоном: 044 333 4444