Про те, як віртуальна АТС допомагає продавати більше, ми розповіли тут. Та крім підвищення продажів, у ВАТС є ще чимало чудових інструментів, щоб підвищити ефективність менеджерів і поселити посмішку на обличчях клієнтів.

Тому розповідаємо про те, як полегшити життя працівникам, додати в їхню роботу швидкості та продуктивності. А там, де ефективні менеджери, там і клієнти задоволені: вони купують більше, їх лояльність вища, а посмішка не зникає з обличчя.

Використовуйте прив'язку “клієнт-менеджер” 

Тоді виклик від клієнта відразу спрямовуватиметься на відповідального працівника. Жодних перемикань між трьома відділами, переповідань проблеми по 5 разів, втрат цінного часу й переманювання лідів. Клієнт задоволений, менеджери працюють продуктивніше, не відволікаючись на чужі виклики.

Аналізуйте статистику й аналітику роботи компанії

Ви знатимете, хто з менеджерів сачкує, хто перепрацьовує, який приріст викликів за період тощо. Ви побачите, що потрібно покращувати, кого звільняти, кому давати премію, щоб бути ефективнішими. А після аналізу середньої завантаженості менеджерів протягом дня ви зрозумієте, як краще розподіляти навантаження, щоб Сергій перестав працювати як віл, доки Андрій байдикує.

Використовуйте аудіозаписи розмов

Для навчання нових працівників і контролю над наявними. Коли у відділ продажів приходить новачок – дайте йому послухати, як досвідчені колеги розмовляють із клієнтами. А ще аудіозаписи розмов можна використовувати для контролю: чи дотримано обіцянок, чи не було грубіянства, чи не порушено скрипти. Будь-яка конфліктна ситуація буде розв’язана миттєво, а компанія не втратить клієнтів.

Інтегруйте телефонію та CRM

Під час виклику з’являтиметься картка наявного клієнта чи чиста – для створення нового ліда. Працюватиме прив’язка "клієнт-менеджер", а в CRM-системі у вас завжди буде повна історія спілкування з клієнтом. Виклик просто з картки – одним кліком.

Використовуйте один телефонний апарат для всіх вхідних і вихідних викликів

В ідеальному світі у вас IP-телефони. Вони розташовані на столі кожного працівника, а ті приймають і здійснюють з них виклики по всіх номерах. Жодних мобільних телефонів, що літають по офісу, аналогових телефонів із минулого століття й телефоністок на іншому дроті. Усе швидко та зручно.

Використовуйте плагін Binotel для Chrome

Він значно спростить життя вашим менеджерам: тут швидкий доступ до всіх нещодавніх викликів і вкладки "Втрачені", а ще головний рятівник часу – виклик одним кліком. Ми підрахували, що відділ продажів із 5 людей у середньому заощаджує 18 годин робочого часу, якщо не набирає номер вручну, а використовує кнопку "click-to-call".

Навчіть менеджерів залишати коментарі до викликів 

Це рятівна функція, якщо у вас у відділі продажів працює понад 4 людей чи офіси розташовані в різних географічних точках. Про що запитував клієнт, чому телефонував і що хоче – усього кілька слів у коментарях до виклику спростять спілкування між працівниками в 10 разів.

Мінідовідка: що таке ВАТС?

Віртуальна АТС чи IP-телефонія – це телефонія через Інтернет, з нею можна не лише приймати та здійснювати виклики, а й якісно працювати: переспрямовувати виклики між працівниками, зберігати записи розмов, вести статистику тощо.

ВАТС = набір розумних інструментів, які дозволяють компаніям продавати більше, краще контролювати працівників і якісніше обслуговувати клієнтів.

Головний конкурент віртуальної АТС – фізична АТС, але й вона програє принаймні за трьома параметрами:

  • для віртуальної АТС не потрібно купувати дороге обладнання й шукати йому місце в офісі. Усе розташовано в провайдера; 

  • не потрібно витрачати гроші й нерви на налаштування, додаткові налаштування й переналаштування цього обладнання. Усе це безкоштовно та швидко робить постачальник послуги;

  • ВАТС не прив’язана до географічного розташування й дає великий запас гнучкості: можна легко додавати й видаляти працівників, підключати та відключати номери, змінювати внутрішні лінії тощо без виклику майстра й додаткових витрат.

Віртуальна АТС Binotel створена для того, щоб компанії продавали більше та краще. Підключення займає 15 хвилин, при цьому ВАТС не потребує складного налаштування, вартість її використання окуповується протягом перших місяців після підключення. А набір розумних інструментів зробить усе, щоб менеджери працювали краще, ви заробляли більше, а клієнти посміхалися.

Телефонуйте на номер 044 333 44 44, отримайте консультацію від експерта з бізнес-телефонії та почніть продавати більше вже сьогодні.