Інтеграція телефонії Binotel і CRM

Безкоштовно.

0

грн

безкоштовна
інтеграція Binotel
із вашою CRM

15

хв

займає інтеграція Binotel+CRM. Віддалено

4

години на місяць

економить співробітник із функцією “набір номера одним кліком"

6.5

тис

компаній
використовують
інтеграцію Binotel+CRM

Як працює

інтеграція віртуальної АТС

Binotel і Битрикс24

Інформація про клієнта під час дзвінка

Під час вхідного дзвінка на екрані монітора з'являється спливаюче вікно з іменем абонента і посиланням на картку ліда в Bitrix24. Натиснувши його, можна переглянути попередню історію спілкування з клієнтом, додати нові завдання й коментарі просто під час розмови. Функція працює в коробковій і хмарній версіях.

Швидке створення картки ліда або контакта під час вхідного дзвінка

Якщо клієнт телефонує вперше, система створює новий лід або контакт в Bitrix24. Поля "Ім'я", "Номер телефону" і "Відповідальний співробітник" заповнюються автоматично.


Прив'язка "клієнт-співробітник”

Дзвінки від клієнта відразу йдуть на його особистого менеджера, який закріплений за ним у Bitrix24.

Трансляція імені клієнта з CRM в особистий кабінет Binotel

В особистому кабінеті Бінотел до номера телефону клієнта автоматично підтягується його ім'я з Bitrix24. Це полегшує роботу з дзвінками: ви завжди бачите, хто вам телефонував.

Швидкий перехід до картки клієнта з особистого кабінету в Bitrix24

Натисніть на ім'я клієнта в особистому кабінеті Binotel My Business, щоб перейти на його картку в Bitrix24.

Дзвінок одним кліком із картки клієнта

Ви можете здійснювати вихідні дзвінки безпосередньо з Bitrix24. Для цього зайдіть в картку вибраного клієнта й натисніть номер телефону або іконку телефонної слухавки в будь-якому місці, де вони є.

Історія дзвінків і запис розмов на картці клієнта Bitrix24

На картці клієнта зберігається повна історія спілкування з ним. За допомогою одного кліку можна перейти в особистий кабінет Бінотел, щоб прослухати потрібну розмову з клієнтом. Також вам доступна історія всіх дзвінків клієнту, починаючи з його першого звернення.

Історія всіх дзвінків у розділі "Деталізація дзвінків" у Bitrix24

У розділі "Деталізація дзвінків" можна переглянути дані про всі дзвінки в компанії: хто зі співробітників прийняв або здійснив дзвінок і на який номер, тривалість і дату виклику, а також його статус.

Дізнайтеся більше в експерта Binotel

Він не буде нав'язливим, відповість на ваші запитання
й точно заощадить ваш час.

Як підключити

Binotel до Bitrix24 за 15 хвилин

Установіть  додаток Binotel для Bitrix24

Установіть плагін Binotel для вебпереглядача Chrome

Зверніться у відділ техпідтримки Binotel

Про Bitrix24

Bitrix24 - це CRM-система із широким спектром бізнес-інструментів. За їх допомогою компанія може ефективно організувати роботу всіх відділів і менеджерів. CRM Бітрікс24 спрощує комунікацію всередині компанії: у ній співробітники вирішують робочі питання, співпрацюють над проєктами, вносять зміни, обговорюють спірні моменти. За допомогою Бітрікс24 керівники відділів стежать за якістю виконання завдань і оцінюють ефективність співробітників.

Переваги

Швидко впроваджується в діяльність компанії та не вимагає тривалого навчання співробітників. Дає змогу об'єднати всі контакти з клієнтом: телефонні дзвінки, електронні листи, звернення через форму на сайті або в чаті, спілкування в соціальних мережах, оплати через 1С тощо.

0

грн

безкоштовна
інтеграція
Binotel із вашою CRM

15

хв

займає інтеграція Binotel+CRM. Віддалено

4

години на місяць

економить співробітник із функцією “набір номера одним кліком"

6.5

тис

компаній
використовують
інтеграцію Binotel+CRM