Інтеграція телефонії Binotel і CRM Безкоштовно.
0
грн
15
хв
займає інтеграція Binotel+CRM. Віддалено
4
години на місяць
економить співробітник із функцією “набір номера одним кліком"
6.5
тис
компаній використовують
інтеграцію
Binotel+CRM
Як
працює
Інформація про клієнта під час дзвінка
Під час вхідного дзвінка на екрані монітора з'являється спливаюче вікно з іменем абонента і посиланням на картку ліда в Amo. Натиснувши його, можна переглянути попередню історію спілкування з клієнтом, додати нові завдання й коментарі.
Швидке створення картки ліда або контакта під час вхідного дзвінка
Якщо клієнт телефонує вперше, система створює новий лід або контакт в AmoCRM. Поля "Номер телефону" і "Відповідальний співробітник" заповнюються автоматично.
Трансляція імені клієнта з CRM в особистий кабінет Binotel
Швидкий перехід до картки клієнта в AmoCRM
Натисніть ім'я клієнта в особистому кабінеті Binotel My Business, щоб перейти на його картку в AmoCRM.
Дзвінок одним кліком із картки клієнта
Ви можете здійснювати вихідні дзвінки безпосередньо з Амо CRM. Для цього зайдіть в картку вибраного клієнта й натисніть на іконку "зателефонувати через Binotel".
Історія дзвінків і запис розмов на картці клієнта
На картці клієнта зберігається повна історія спілкування з ним.
Прослуховуйте будь-яку розмову прямо в CRM.
Створення картки контакту
у вкладці “нерозібрані”
Усі успішні дзвінки від клієнтів, для яких менеджер не створив картку контакту, потрапляють у вкладку “нерозібрані” в AmoCRM.
Їх можна опрацювати пізніше.
40%
з інтеграцією Binotel і AmoCRM
Як підключити
Binotel до AmoCRM за 15 хвилин
В особистому кабінеті amo.CRM в "Налаштуваннях" виберіть віджет Binotel
В віджеті Binotel пропишіть внутрішні лінії співробітників
Зверніться у відділ технічної підтримки Binotel
Про AmoCRM
AmoCRM — це система, якою можна користуватися без установки і з мобільного. В системі можна створювати контакти, стежити за угодами, розподіляти зустрічі і виконувати різні задачі. Інтерфейс amoCRM істотно простіше аналогічних CRM-систем. Крім цього, amoCRM інтегрується з вашим сайтом та аналітикою: вам доступна вся воронка онлайн-продажів.
Переваги
Інтерфейс amoCRM інтуїтивно зрозумілий і не вимагає навчання або періоду адаптації.
amoCRM автоматично фіксує всі заявки і запити клієнтів по всіх каналах і додає їх в вашу воронку продажів.
Унікальна функція amoCRM - діджитал воронка дозволяє інтегрувати в вашу воронку продажів весь спектр онлайн інструментів комунікації і підігріву клієнтів.
6.5
тис
компаній використовують інтеграцію
Binotel+CRM
15
хв
займає інтеграція Binotel+CRM. Віддалено
4
години на місяць
економить співробітник із функцією “набір номера одним кліком"
0
грн
безкоштовна
інтеграція Binotel
із вашою CRM