Інтеграція телефонії Binotel і CRM Безкоштовно.

0

грн

безкоштовна
інтеграція Binotel
із вашою CRM

15

хв

займає інтеграція Binotel+CRM. Віддалено

4

години на місяць

економить співробітник із функцією “набір номера одним кліком"

6.5

тис

компаній використовують
інтеграцію
Binotel+CRM

Як
працює

інтеграція віртуальної АТС

Binotel і AmoCRM

Інформація про клієнта під час дзвінка

Під час вхідного дзвінка на екрані монітора з'являється спливаюче вікно з іменем абонента і посиланням на картку ліда в Amo. Натиснувши його, можна переглянути попередню історію спілкування з клієнтом, додати нові завдання й коментарі.

Швидке створення картки ліда або контакта під час вхідного дзвінка

Якщо клієнт телефонує вперше, система створює новий лід або контакт в AmoCRM. Поля "Номер телефону" і "Відповідальний співробітник" заповнюються автоматично.

Трансляція імені клієнта з CRM в особистий кабінет Binotel

В особистому кабінеті Бінотел до номера телефону клієнта автоматично підтягується його ім'я із AmoCRM. Це полегшує роботу з дзвінками: ви завжди бачите, хто вам телефонував.

Швидкий перехід до картки клієнта в AmoCRM

Натисніть ім'я клієнта в особистому кабінеті Binotel My Business, щоб перейти на його картку в AmoCRM.

Дзвінок одним кліком із картки клієнта

Ви можете здійснювати вихідні дзвінки безпосередньо з Амо CRM. Для цього зайдіть в картку вибраного клієнта й натисніть на іконку "зателефонувати через Binotel".

Історія дзвінків і запис розмов на картці клієнта

На картці клієнта зберігається повна історія спілкування з ним.
Прослуховуйте будь-яку розмову прямо в CRM.

Створення картки контакту
у вкладці “нерозібрані”

Усі успішні дзвінки від клієнтів, для яких менеджер не створив картку контакту, потрапляють у вкладку “нерозібрані” в AmoCRM.
Їх можна опрацювати пізніше.

40%

зріст ефективності відділу продажів

з інтеграцією Binotel і AmoCRM

Як підключити

Binotel до AmoCRM за 15 хвилин

В особистому кабінеті amo.CRM в "Налаштуваннях" виберіть віджет Binotel

В віджеті Binotel пропишіть внутрішні лінії співробітників

Зверніться у відділ технічної підтримки Binotel

Про AmoCRM

AmoCRM — це система, якою можна користуватися без установки і з мобільного. В системі можна створювати контакти, стежити за угодами, розподіляти зустрічі і виконувати різні задачі. Інтерфейс amoCRM істотно простіше аналогічних CRM-систем. Крім цього, amoCRM інтегрується з вашим сайтом та аналітикою: вам доступна вся воронка онлайн-продажів.

Переваги

Інтерфейс amoCRM інтуїтивно зрозумілий і не вимагає навчання або періоду адаптації.
amoCRM автоматично фіксує всі заявки і запити клієнтів по всіх каналах і додає їх в вашу воронку продажів.
Унікальна функція amoCRM - діджитал воронка дозволяє інтегрувати в вашу воронку продажів весь спектр онлайн інструментів комунікації і підігріву клієнтів.

6.5

тис

компаній використовують інтеграцію
Binotel+CRM

15

хв

займає інтеграція Binotel+CRM. Віддалено

4

години на місяць

економить співробітник із функцією “набір номера одним кліком"

0

грн

безкоштовна
інтеграція Binotel
із вашою CRM