logo chat+getCall

Знайте про всі потреби
пацієнтів вже на сайті

Завжди будьте готові допомогти. Встановіть чат + кнопку дзвінка.

4.4 Рейтинг

25К+ Клієнтів

1.5К+ Відгуків

doctor

Ви знали що 99% відвідувачів більшості медичних сайтів ніколи не стають пацієнтами? І ось чому:

Раніше в медичній сфері не було сайтів. І ось як виглядав візит до лікаря десятки років тому:

  • • всі лікарі державні
  • • до них великі черги розписані на тиждень вперед
  • • медику не потрібно нічого робити щоб залучити пацієнтів, вони і так прийдуть
  • • вибору загалом нема, бо профільний лікар один на все місто

Нині з'явилися сайти, втім, вони переважно справляють враження медицини старого зразка.
0 уваги до пацієнтів. Лише контактний номер наприкінці сторінки.

Але світ медицини змінився....

Уявіть, що існує магніт, який буквально змушує пацієнтів на сайті обирати саме вас, навіть в умовах високої конкуренції лікарів вашого профілю. Він:

  • • Притягує пацієнта до діалогу.
  • • Зʼєднує миттєво адміністратора з пацієнтами.
  • • Робить так, щоб всі пацієнти які зайшли на сайт звернулися до вас, а не шукали лікаря деінде.

Саме ці критично важливі задачі для медсфери виконує “Online Chat+Кнопка GetCall”

12 +

років

Лідер ринку бізнес - комунікацій України

25 K+

компаній

Є клієнтами Binotel і використовують рішення Binotel у своїй роботі щодня

1 M+

грн/міс

Компанія виділяє на допомогу державі

400 +

співробітників

Працює над підтримкою та вдосконаленням продуктів Binotel

9 критичних помилок у залученні пацієнтів із сайту про які навіть не здогадуються:

cross

Відсутній миттєвий зворотній зв'язок

cross

Не пропонують допомогу пацієнту перші

cross

Гублять контакти пацієнтів і не спонукають повторні візити

cross

Відсутня автоматична пропозиція залишити номер

cross

Не знають що конкретно, а не загалом турбує пацієнта в цю мить

cross

Не знають у цифрах якість роботи і задоволеність пацієнтів

cross

Пацієнтам не завжди відповідають - звернення губляться на пошті, в блокноті, в телефоні

cross

Не відстежують статистику дзвінків і діалогів

cross

Втрачають пацієнтів, які зверталися в неробочий час

Як чат + кнопка дзвінку перетворюють відвідувачів у пацієнтів?

Online Chat - це віконце чату, яке закликає
до діалогу всіх пацієнтів на сайті.

1

Чат ненав’язливо пропонує допомогу відвідувачу сайту.

2

Пацієнт пише в чаті про свою потребу.

3

Чат миттєво з'єднує його з вашим адміністратором.

* У неробочий час чат сам буде пропонувати залишити контакт для консультації в робочі години.

** Історія діалогів зберігається.

GetCall - це кнопка замовлення оперативного
зворотнього дзвінку на вашому сайті.

1

Пацієнт залишає свій номер телефону у спеціальній формі.

2

Система миттєво телефонує вашим співробітникам.

3

Перший хто відповів, автоматично з'єднується з клієнтом.

* У неробочий час пацієнт може замовити дзвінок наперед у робочі години. Система набере його автоматично.

Ось що про нас кажуть ті, хто використовує Binotel

avatar

Олена Надточей

stars

Дуже рада знайомству та співпрацею з Бінотелом.
Особливо менеджеру Богдані.
Все під'єднали швидко. Всі технічні питання вирішуються оперативно. Робота у адміністраторів стала набагато зручніша та комфортнішою. Завдяки запису телефонних дзвінків вирішились деякі конфліктні ситуації на користь адміністраторів. Немає втрачених дзвінків. Завдяки, Бінотелу рівень нашого обслуговування став на рівень вище.

avatar

Good Bread

stars

Ми пекарня, в якій працюють люди з ментальної інвалідністю, і будучи малим бізнесом (з обмеженим власним ресурсом), вибудовуємо бізнес-процеси поступово.
Звернувшись в компанію «Binotel», отримали якісний сервіс (від підключення та навчання до супроводу), а також підтримку, яка так важлива для таких як ми, особливо зараз.
Окрема подяка менеджеру Леонілі Піпія, якій дістався «непростий» клієнт 😊, за готовність та вміння вирішувати нестандартні питання (ми інклюзивна пекарня, а також в нашому кол-центрі працюють незрячі люди).
Завдяки вам ми маємо можливість розвиватися, і як наслідок створювати нові робочі місця, що є основною метою Пекарні.

Як встановити на сайт віджет Чат+Кнопку дзвінку?

Швидко і легко всього за 10 хв

01

Залишити заявку

02

Налаштування виконає наш менеджер

03

Додати простий код на сайт

Яка вартість Online Chat + Get Call* *?

180

грн / міс

** Online Chat - 180 грн/міс за 1 співробітника.
GetCall - 1 грн/міс.

Другий та третій місяць у подарунок* *!

Січень
get-call
+ Лютий
gift-img
+ Березень
gift-img

** Також діє акція “1+2” - платиш за перший місяць користування, два наступні отримуєш в подарунок.

  • Не сподівайтесь отримати результат, без додаткових функцій

    Унікальні розробки чат+Getcall (кнопка дзвінку)

    Готові звіти і статистика

  • Не сподівайтесь отримати результат, без додаткових функцій

    Унікальні розробки чат+Getcall (кнопка дзвінку)

    Термінові нагадування
    і сповіщення менеджерам

  • Не сподівайтесь отримати результат, без додаткових функцій

    Унікальні розробки чат+Getcall (кнопка дзвінку)

    Гнучкі налаштування

  • Не сподівайтесь отримати результат, без додаткових функцій

    Унікальні розробки чат+Getcall (кнопка дзвінку)

    Інтуітивний інтерфейс

  • Не сподівайтесь отримати результат, без додаткових функцій

    Унікальні розробки чат+Getcall (кнопка дзвінку)

    Дзвінки і діалоги зберігаються
    та передаються в CRM

  • Не сподівайтесь отримати результат, без додаткових функцій

    Унікальні розробки чат+Getcall (кнопка дзвінку)

    Конверсії передаються
    в Google Analytics

  • Не сподівайтесь отримати результат, без додаткових функцій

    Унікальні розробки чат+Getcall (кнопка дзвінку)

    Конверсії передаються
    в Facebook Pixel

Ваш сайт вміє залучати більше!

check

Без збільшення бюджету на рекламу

check

Без маркетолога і астролога

check

Без стресу