Кол-трекінг - герой сучасної міфології. Навколо нього ходять легенди, вирують суперечки, ведуться дискусії. Одні кажуть, що дорого, інші - неефективно, треті - узагалі не розуміють, про що мова. А четверті просто використовують і мовчки посміхаються. У них усе добре.

Ви про нього точно десь чули. Ви бачили нав'язливу рекламу, чули на якійсь конференції, прочитали в статті чи хтось із партнерів розповів. Але щоб зрозуміти, чи потрібен він вам, насамперед потрібно розібратися, що це та з чим його їдять.

Що таке call-tracking?

Технологія, яка зв'язує вхідний виклик із рекламним джерелом. Простими словами: коли вам телефонує клієнт - ви бачите, яка реклама його привела. А ще знаєте, скільки було витрачено грошей на те, щоб цей виклик відбувся.  Далі ви порівнюєте витрати з ефективністю кожного джерела й вибираєте лише ті рекламні канали, які працюють. Бюджети на рекламу зменшуються, а клієнтів стає більше. Техніка дійшла до того, що практично творить магію.

За своєю суттю кол-трекінг - це система підрахунку онлайн-конверсій (додавання в кошик, звернення в чат, придбання й оплата), але щодо викликів. А якщо вірити дослідницьким компаніям, в Україні 70% продажів здійснюються по телефону. Особливо на це грішить ринок В2В.

У цьому випадку якнайбільш доречна приказка "той, хто володіє інформацією, володіє світом".

Як це працює? 

Спершу роз'яснімо, яким буває кол-трекінг.

Статичний. Закріплюємо по одному номеру телефону за кожною рекламною компанією. На банерах - один номер, у журналі - другий, у контекстній рекламі - третій. Клієнти телефонують - підраховуємо ефективність за кожним каналом. У наступному місяці позбавляємося від тих каналів, з яких мало або зовсім немає викликів. 

Плюси:

  • Невисокі витрати. Найчастіше вам потрібно не більше 4-5 номерів для підміни.

  • Можливість відстежувати рекламу в різних географічних точках.

  • Номер можна закріпити за офлайн-рекламою й аналізувати журнали, газети та флаєри.

Мінуси:

  • Недостатня деталізація даних, знаємо лише джерело, з якого приходить клієнт. 

Динамічний. Номер закріплюється не за джерелом, а за кожним відвідувачем, який зараз перебуває на сайті. Якщо одночасно на сайті перебуває 5 людей, кожна з них побачить унікальний номер. А коли клієнт телефонує за цим номером, розумна система фіксує всі дані, зокрема й джерело переходу на сайт.

Існує такий міф, що динамічний кол-трекінг дорожчий, ніж статичний. Це не завжди так. Розгляньмо на прикладі. Сайт із продажу квартир в елітних новобудовах використовує 10 рекламних каналів: контекстна реклама, банерна, реклама в журналах, реклама на тематичних сайтах, бігборди тощо. Для кожного джерела компанія купує окремий номер - усього 10 номерів. При цьому на місяць на сайті буває 800 відвідувачів, а одночасно перебуває щонайбільше 7. Потрібно придбати 7 номерів. Це не лише дешевше, але й статистика буде розширена, детальна й корисніша.

Міф розвіяли, час продовжити.

Плюси:

  • Деталізована статистика щодо кожного відвідувача: канал, майданчик, джерело та пошуковий запит. Рекламну кампанію можна оптимізувати аж до ключових слів.

  • Усі дані надсилаються в Google Analytics.

  • Часто динамічний кол-трекінг дешевший, ніж статичний.

Навіщо мені це?

Поки ви думаєте "бути чи не бути", ми розповімо, чому "бути". Покладімо на ваги всі аргументи "за":

  • Рекламні кампанії приносять максимум клієнтів і продажів. Вибираємо лише ті рекламні джерела, які працюють. Як наслідок, бюджети на маркетинг і рекламу зменшуються щонайменше на 25%.

  • Ви знаєте, скільки коштує кожний дзвінок у компанію.

  • Динамічний кол-трекінг дає деталізовану статистику щодо кожного клієнта. Ви знаєте, які ключові слова "чіпляють"» клієнтів, і використовуєте їх у SEO-просуванні.

Якщо Call Tracking, то Binotel

Почнімо з того, що Бінотел запустив call tracking менше, ніж два роки тому, а зараз він уже є лідером ринку. Чому так сталося та в чому секрет:

  • Binotel пропонує унікальний алгоритм вимірювання кількості необхідних номерів: на сайт установлюється код заміру, який 7 днів вивчає відвідуваність. Після такого аналізу маємо кількість необхідних номерів, щоб вистачило всім гостям сайту й не довелося платити "про всяк випадок" і "а раптом". Забираємо код із сайту, і коли трафік росте, росте й кількість відвідувачів, а система інформує, що настав час купувати нові номери.

  • Якщо у вас AmoCRM або Bitrix24, вам пощастило. Call Tracking від Бінотел легко інтегрується з цими CRM.

  • Бінотел підключає до Call Tracking номери  всіх операторів, зокрема й мобільних і 0800.

  • Binotel CallTracking - єдиний сервіс, де усунуто проблему погрішності  в разі повторних викликів від клієнтів. Дані про такі виклики фіксуються, аудіозаписи розмов ведуться, але в аналіз рекламних кампаній вони не потрапляють.

  • Наскрізна аналітика дозволяє зв'язати дані про рекламні кампанії з продажами. Отримуємо можливість аналізувати, з якого джерела здійснюється більше покупок, і оптимізувати воронку продажів.

Скільки коштує Call Tracking від Binotel? 

Ще одна перевага Call Tracking от Бинотел - найнижчі тарифи на ринку. Розгляньмо на прикладі. У нас є Інтернет-магазин канцтоварів, на сайті вказано 3 номери: Київстар, Lifecell і міський. Ці три номери формують слот. Ми поставили код заміру від Бінотел, він підрахував, що одночасно на сайті буває щонайбільше 5 людей. Тобто, кожному з 5 відвідувачів потрібно показати свій слот номерів - усього 15 номерів: 5 міських, 5 Lifecell і 5 Київстар. Рахуємо далі. 

Витрати на кожний номер складаються з:

  • Оплата ліцензії від Бінотел - 50 грн/номер. 50х15 = 750 грн.

  • Покупка чи оренда мобільних номерів в оператора - від 30 грн за міський номер і 75 грн за мобільний номер на місяць.  30х5 + 75х10 = 150 + 750 = 900 грн. 

Усього: 1650 грн на місяць за 15 номерів.

Витрати окупляться вже протягом першого місяця. Наприклад, якщо ваші витрати на рекламу на місяць 10 000 грн, після оптимізації вони зменшаться щонайменше на 25%, тобто на 2500 грн.

Вам вирішувати, чи потрібно вам це чи ні, ми просто намагаємося ввімкнути світло в кінці тунелю.