Інтеграція телефонії Binotel і
Безкоштовно.

0

грн

безкоштовна інтеграція Binotel із вашою CRM

15

хв

займає інтеграція Binotel + CRM. Віддалено

4

години на місяць

економить співробітник із функцією “набір номера одним кліком"

6.5

тис

компаній використовує
інтеграцію
Binotel+CRM

Як
працює

інтеграція віртуальної АТС

Binotel і Zoho CRM

Інформація про клієнта
під час дзвінка

Під час вхідного виклику на екрані монітора з'являється спливаюче вікно з іменем абонента й посиланням на картку контакта або ліда в Zoho CRM. Одним кліком можна перейти в CRM і переглянути всю історію спілкування з клієнтом, додати коментарі або завдання.

Швидке створення картки контакта під час вхідного дзвінка

Якщо клієнт телефонує вперше, система запропонує створити новий контакт у ZohoCRM. Поля "Номер телефону" та "Відповідальний співробітник" заповнюються автоматично. Надалі виклики від цього клієнта надходитимуть закріпленому співробітнику.

Трансляція імені клієнта з CRM в особистий кабінет Binotel

В особистому кабінеті Binotel до номера телефону клієнта автоматично підтягується його ім'я з ZohoCRM. Це полегшує роботу з дзвінками: ви завжди бачите, хто вам телефонував.


Швидкий перехід на картку контакта в ZohoCRM

Натисніть ім'я клієнта в особистому кабінеті My.binotel, щоб перейти до його картки контакта в ZohoCRM.

Прив'язка "клієнт-співробітник”

Дзвінки від клієнта відразу йдуть на його особистого менеджера, який закріплений за ним у Zoho.

Дзвінок одним кліком із картки контакта

Ви можете здійснювати вихідні виклики безпосередньо з ZohoCRM. Для цього достатньо зайти на картку вибраного контакта й вибрати "Зателефонувати через Binotel".


Історія дзвінків і запис розмов на картці клієнта

На картці клієнта зберігається повна історія спілкування з ним. Прослуховуйте будь-яку розмову просто в CRM.


Як підключити

Binotel до Zoho CRM за 15 хвилин

Установіть плагін Binotel для вебпереглядача

Зверніться у відділ технічної підтримки Binotel

Про ZohoCRM

Лінійка хмарних додатків ZOHO являє собою набір незалежних модулів, кожен з яких відповідає за певний функціонал автоматизації бізнесу. Така гнучка структура дозволяє використовувати тільки ті інструменти, які необхідні вашому бізнесу в даний момент.

Переваги

Повна інформація про клієнта.
Облік контактів, угод, замовлень покупця і постачальника, рахунків, звернень клієнтів, продуктів і багато іншого.
API для вимог, які виходять за рамки існуючого функціоналу.

0

грн

безкоштовна інтеграція Binotel із вашою CRM

15

хв

займає інтеграція Binotel + CRM. Віддалено

4

годин на місяць

економить співробітник із функцією "Набір номера одним кліком"

6.5

тис

компаній використовують
інтеграцію
Binotel+CRM